Managementul comunicării în situații de criză

Să nu spui niciodată: ”Suntem prea mari… Nouă nu ni se poate îmtâmpla!”

Un accident de muncă în companie… Un produs care trebuie retras urgent de pe piață din cauza unor deficiențe de producție… O grevă… Un cutremur… O epidemie…

Situațiile de criză apar oricând în viața unei organizații și îi afectează funcționarea într-o măsură mai mică sau mai mare. Și în a el moment, toate ”reflectoarele” mass-media se îndreaptă sprea ea, aducând în atenția publică TOT! Și ceea ce ai vrea să se știe, și ce nu…

Cum reacționăm? Ce declarăm în primele momente ale crizei? Cum facem față presiunii, inclusiv a celei comunicaționale?

Avem nevoie de un plan de reacție pentru fiecare potențială situație de criză, pregătit cu mult timp înainte; toți cei implicați trebuie să știe cum și când să reacționeze. Poate nu va fi nevoie să-l scoți din sertar prea curând; dar există și riscul să ai nevoie de el mâine!

Te vom sprijini să-ți construiești planul de comunicare și să-l integrezi în cel general de reacție în situații de criză. Instruim membrii echipei manageriale cum să comunice în astfel de momente și vom fi lângă tine, în calitate de consultanți de comunicare, dacă se întâmplă …neprevăzutul!