Strategii de comunicare

Gândim până la cel mai mic detaliu strategii de comunicare organizațională pe termen mediu și lung.

Plecăm de la o analiză cât mai detaliată a imaginii publice interne și externe pe care o are organizația la acel moment. Luăm în calcul toate direcțiile de comunicare relevante, categoriile de public și canalele de comunicare specifice precum și resursele existente, totul raportat la mediul în care funcționează organizația.

Stabilim obiective clare de comunicare, corelăm tehnicile și instrumentele cu țintele fixate pe termen mediu și lung și integrăm strategia de comunicare în strategia globală de dezvoltare a organizației.

Pare complicat? Așa și este, dar avantajele construirii și aplicării unei astfel de strategii sunt indiscutabile:

  • În mediul în care funcționezi, vei avea o imagine publică din ce în ce mai conturată și mai clară.
  • Comunicarea organizației devine unitară și continuă, îndreptată în mod special către acele categorii de public relevante.
  • Există o serie de mesaje – cheie care vor fi transmise către public în mod clar și coerent, pe canalele de comunicare cele mai potrivite, ceea ce va pune organizația într-o lumină favorabilă.

Toate aceste eforturi se pot resimți în cifra de afaceri, în numărul de clienți, sau de membri, în notorietatea crescută a companiei sau a organizației.

Lipsa unei strategii de comunicare nu se vede pe termen scurt… Poate de aceea sunt firme sau organizații care spun: ”La ce-mi trebuie? N-am funcționat bine până acum și fără ea?”

Pe termen lung, însă, vor fi companii concurente care vor fi mai apreciate de consumatori, vor fi organizații care vor deveni din ce în ce mai vizibile și mai cunoscute de public și atunci, probabil, ne vom întreba: ”Ce n-am făcut suficient?”

Te invităm la o cafea să începem să construim împreună o strategie de comunicare adaptată nevoilor organizației tale. Contactează-ne!